Vrei sa ii oferi micutului tau tot ce este mai bun ca sa creasca mare-mare. Problema este ca de cele mai multe ori refuza alimentele bogate in fier pentru ca i se par neatractive. Vezi mai jos trei idei de retete pentru mic dejun, pranz si cina care vor fi pe placul copilului tau.

 

Un mic dejun cu rasfat

Pana si cei mai mofturosi prichindei s-ar bucura de acest mic dejun delicios. Iata ce simplu este de pregatit:

  • ia o felie de paine (cu seminte) si intinde unt de arahide peste care adaugi fructele lui preferate.
  • pentru un plus de energie adauga un pahar de cacao NESQUIK Opti-Start, care ii va asigura copilului tau 17% din necesarul zilnic de fier. Gustul delicios de cacao il va face de nerefuzat, iar complexul de vitamine si minerale pe care il contine il va transforma in ajutorul tau de nadejde.

 

Un pranz gustos

Nu ne putem gandi la ceva mai delicios: quesadilla de pui. In trei pasi si doua miscari obtii un pranz savuros:

  • condimenteaza cu sare, piper, oregano si paprika dulce cateva fasii de piept de pui;
  • pune pieptul de pui la gatit pe gratar sau intr-o tigaie in care pui o lingurita de ulei de masline;
  • soteaza intr-o tigaie un sfert de ardei gras taiat fasii pana se inmoaie putin;
  • adauga o foaie de tortilla intr-o tigaie incinsa si aseaza in centrul ei puiul, ardeiul, 20g de mozzarella rasa, 50g de fasole rosie fiarta si putin patrunjel tocat;
  • impatureste tortilla pe jumatate si las-o pe foc doua minute pe fiecare parte;
  • taie quesadilla in patru bucati ca prichindelul tau sa o poata savura cat mai usor.
  • Cina bogata in fier - carne de vita
  • Pranz gustos bogat in fier - quesadilla
  • Mic dejun bogat in fier

O cina regala

Carnea de vita este o sursa excelenta de fier si poate fi pregatita rapid. Adauga si cateva ciupercute si vei obtine o cina de vis:

  • pune pe gratarul incins o bucata de muschi de vita (cam 150g) si las-o pe foc, la foc mediu, pentru patru minute. Dupa aceasta perioada intoarce-o pe cealalta parte si mai las-o pe foc inca trei minute;
  • taie in patru trei ciuperci mici si soteaza-le intr-o tigaie in care ai adaugat o lingurita de ulei, sare, piper si doua linguri de smantana;
  • ia muschiuletul de pe foc, stropeste-l cu sosul delicios cu ciuperci si adauga sare si piper (daca mai este nevoie).

Masa este gata!

 

Copilul tau se va bucura de o zi cu mese echilibrate si bogate in fier. Nu uita: fier in fiecare zi!