MENIU

Istoria Maggi

1846 1886

Inceputurile MAGGI - ORIGINAL

1846

Pe 9 octombrie s-a nascut Julius Michael Johannes Maggi.

Citeste mai departe
1882

Julius Maggi incepe sa cerceteze si sa lucreze impreuna cu doctorul Fridolin Schuler pentru imbunatatirea nutritiei in randul clasei muncitoare.

Citeste mai departe
1884

Apare primul produs MAGGI: prima faina de leguminoase, care s-a bucurat de un real succes.

Citeste mai departe
1886

Se lanseaza doua dintre cele mai importante produse MAGGI: supele si condimentul lichid.

Citeste mai departe
1886

Julius Maggi a fondat propriul sau „departament de presa si reclama”.

Citeste mai departe

1887 1908

MAGGI se extinde pe plan international

1887-1889

Julius Maggi deschide sucursale la Paris, Berlin, Singen, Viena, Begrenz, Londra si o sucursala chiar in Statele Unite.

Citeste mai departe
1889

MAGGI devine societate comerciala cu denumirea "Fabrica de produse alimentare MAGGI".

Citeste mai departe
1900

Julius Maggi si-a inregistrat semnatura si variatiile numelui sau in mai multe tari.

Citeste mai departe
1908

A aparut Cubul MAGGI sau cubul bouillon.

Citeste mai departe

1912 1947

Schimbarile companiei MAGGI

1912

Dupa disparitia lui Julius Maggi, societatea s-a transformat intr-un holding numit Allgemeine Maggi-Gesellschaft.

Citeste mai departe
1947

Compania, redenumita intre timp ca Alimentana SA, a fuzionat cu grupul Nestlé.

Exploreaza mai mult

1954 1957

Noi produse in portofoliu

1954

Se lanseaza MAGGI Fondor, un condiment pudra foarte usor de folosit, cunoscut inainte doar sub forma de cub.

Citeste mai departe
1957

Sunt lansate conservele Ravioli de la MAGGI

Citeste mai departe

1995 2011

MAGGI in Romania

1995

Brandul MAGGI a fost introdus prima oara pe piata romaneasca in 1995, de catre Nestlé Romania.

Citeste mai departe
2002

Apare MAGGI Secretul Gustului, condiment universal care da un plus de savoare mancarurilor. Secretul Gustului a ajuns sa fie produsul-vedeta din gama MAGGI si un ajutor de nadejde pentru toate gospodinele.

Citeste mai departe
2005

Campania MAGGI Urmeaza-ti inima si castiga - aproape 500 de romani si-au urmat inima si au castigat cu MAGGI. Intreaga tara s-a lasat cucerita de campania MAGGI care a umplut ferestrele romanilor cu inimi.

Citeste mai departe
2005

Apare pe piata din Romania MAGGI Ideea Zilei, un real ajutor in bucatarie. Produsul aduce impreuna toate ingredientele pentru retete delicioase, rapid si usor de preparat.

Citeste mai departe
2011

Apare MAGGI Fidelicios, fideaua delicioasa care sare in ajutorul oricui ii este foame si vrea sa gateasca rapid si simplu pentru masa.

Citeste mai departe


2016

Promisiunile Nestlé


Gamele de produse MAGGI Ideea Zilei Retete la punga si MAGGI Ideea Zilei baza pentru paste contin doar ingrediente simple si cunoscute, care se regasesc in bucatarie. Imbunatatiri continue sunt facute in portofoliul nostru de produse culinare pentru a asigura un gust delicios preparatelor, respectand in acelasi timp principiile unei alimentatii echilibrate.

Exploreaza toate promisiunile

Pe 9 octombrie s-a nascut Julius Michael Johannes Maggi. De tanar avea spirit antreprenorial. La 23 de ani a preluat conducerea afacerii familiei sale, o moara de macinat din orasul Kemptthal, situat aproape de Zürich, in Elvetia.

Julius Maggi realizeaza ca alimentatia muncitorilor este deficitara, din cauza lipsei timpului si a banilor, asa ca incepe sa cerceteze si sa lucreze impreuna cu doctorul Fridolin Schuler pentru imbunatatirea nutritiei in randul clasei muncitoare.

Apare primul produs MAGGI: prima faina de leguminoase, care s-a bucurat de un real succes. Julius Maggi si-a dat seama ca e nevoie de un produs care sa asigure o hrana satioasa si rapida, produs care a transformat viitorul companiei sale si modul in care gatesc milioane de oameni.

Se lanseaza doua dintre cele mai importante produse MAGGI: supele si condimentul lichid. Supele „gata preparate” au inlocuit in timp faina de leguminoase. Condimentul lichid MAGGI, in inconfundabilul flacon maro, a cunoscut un asemenea succes, incat o planta cu gust similar, leusteanul, ia numele de “iarba MAGGI” in limbajul popular, chiar daca nu se regasea printre ingredientele produsului.

Julius Maggi a fondat propriul sau „departament de presa si reclama”, care a marcat stilul original de publicitate MAGGI. Numele MAGGI a inceput sa fie promovat in lumea intreaga prin intermediul diverselor suporturi publicitare dintre care anunturi in reviste, afise si panouri din metal, fara a uita de modul de ambalare a produselor.

Julius Maggi deschide sucursale la Paris, Berlin, Singen, Viena, Begrenz, Londra si o sucursala chiar in Statele Unite. Rezultatele obtinute de-a lungul timpului si increderea in potentialul produselor sale i-au dat curajul sa se extinda atat de mult.

MAGGI devine societate comerciala cu denumirea "Fabrica de produse alimentare MAGGI". Aceasta schimbare a facut parte din strategia de extindere, avand rolul de a obtine mai mult capital.

Julius Maggi si-a inregistrat semnatura si variatiile numelui sau in mai multe tari. In Elvetia, el a protejat nu mai putin de 18 variatii diferite ale numelui sau, de la Magi la Magique, pentru a indeparta potentialii imitatori.

A aparut Cubul MAGGI sau cubul bouillon. In unele tari acesta era atat de popular, incat a devenit parte din bucataria locala.

Dupa disparitia lui Julius Maggi, societatea s-a transformat intr-un holding numit Allgemeine Maggi-Gesellschaft. Aceasta etapa a fost una dintre cele mai importante din istoria companiei.

Compania, redenumita intre timp ca Alimentana SA, a fuzionat cu grupul Nestlé, devenind astfel "Nestlé-Alimentana SA", actualul Nestlé. Fuziunea a fost o potrivire naturala, ambele companii fiind elvetiene si impartasind viziunea asupra produselor alimentare.

Se lanseaza MAGGI Fondor, un condiment pudra foarte usor de folosit, cunoscut inainte doar sub forma de cub. Acesta devine de acum disponibil intr-un recipient nou si usor de folosit.

Sunt lansate conservele Ravioli de la MAGGI. Succesul urias pe care l-au avut determina Nestlé sa lanseze mai multe preparate alimentare deja pregatite, acestea devenind un nou segment de crestere.

Brandul MAGGI a fost introdus prima oara pe piata romaneasca in 1995, de catre Nestlé Romania. MAGGI este partenerul tuturor in bucatarie, pentru cele mai placute retete, savurate alaturi de cei dragi.

Apare MAGGI Secretul Gustului, condiment universal care da un plus de savoare mancarurilor. Secretul Gustului a ajuns sa fie produsul-vedeta din gama MAGGI si un ajutor de nadejde pentru toate gospodinele.

Campania MAGGI Urmeaza-ti inima si castiga - aproape 500 de romani si-au urmat inima si au castigat cu MAGGI. Intreaga tara s-a lasat cucerita de campania MAGGI care a umplut ferestrele romanilor cu inimi.

Apare pe piata din Romania MAGGI Ideea Zilei, un real ajutor in bucatarie. Produsul aduce impreuna toate ingredientele pentru retete delicioase, rapid si usor de preparat.

Apare MAGGI Fidelicios, fideaua delicioasa care sare in ajutorul oricui ii este foame si vrea sa gateasca rapid si simplu pentru masa.