Humus

Humus

Un preparat simplu, delicios si versatil, perfect pentru perioada de post!

  • MASA PENTRU: 6
  • GATA IN: 15 minute
  • DIFICULTATE: Relaxat

Lista de ingrediente

  • 250g de naut fiert
  • 100g de tahini (pasta de susan)
  • 3 linguri de ulei de masline
  • 2 catei de usturoi
  • sare si piper (dupa gust)
  • sucul de la o lamaie (dupa gust)
  • 1 lingurita de chimion macinat sau 1 lingurita de paprika
  • patrunjel proaspat pentru decor

Cum prepari?

  1. Adauga toate ingredientele (mai putin patrunjelul) intr-un robot de bucatarie;
  2. Pe masura ce aparatul lucreaza, adauga cate putin lichid din cutiile de naut pentru a ajunge la consistenta dorita pentru humusul tau;
  3. Nu uita sa gusti humusul pentru a ajusta cantitatea de condimente si ingrediente. Poti adauga mai multa sare, mai mult suc de lamaie, sau poti inlocui pasta de susan cu untul de arahide, in functie de gusturile tale;
  4. Decoreaza cu frunze de patrunjel.

Serveste humusul pe paine integrala sau lipie, cu felii de castravete si morcov pentru o gustare delicioasa in perioada de post.

Informatii nutritionale per portie

  • Calorii 219.3kcal
  • Proteine 5.9g
  • Lipide 16.6g
  • Glucide 1.9g